MarionvanDam.reismee.nl

Veilig en wel in Quito

Lieve mensen,

Buenos dias, como esta's, Goede morgen hoe gaat het met je?

Muchas gracias, voor alle reacties die ik op mijn mail gekregen heb. Super!!!

Nu ik deze mail schrijf is dit mijn 2e dag in Quito, Ecuador. Maar voor ik verder ga, zal ik even bij het begin beginnen dat is wel fijn voor Saskia, George en Suzanna, Marlies en degene die ik in mijn overvolle mailbox nog zal ontdekken.

In september heb ik rigoreuze knopen doorgehakt, waarmee ik tegelijkertijd het dierbaarste heb losgelaten wat ik ooit heb gehad. Ik ondekte dat ik verder wilde dan waar ik was en kwam tot de ontdekking dat op reis gaan mij enorm aantrok. Binnen 3 sec. heb ik zelf "JA" tegen dit plan gezegd en binnen een weekend en een week had ik mijn reisplan, vaccinaties en reisdocumenten op de rit. Ondertussen mijn spullen van de boot en vanuit m'n huisje in Esbeek in de opslag gedaan, even woonruimte in Oisterwijk gevonden om gedurende 2 maanden mijn reis en al het regelwerk voor elkaar te krijgen. En jawel, op 6 december was het allerbelangrijkste echt geregeld. Sommige dingen zitten nog in de pocket, maar hoop gaande weg inspratie op te doen om dit ook te realiseren.

Afijn Wat ga ik het komende jaar zoal doen. Eerst 4 maanden Zuid-Amerika, waaronder Galapagos eilanden, Aruba, West-Amerika, NZ, Australie, Nepal en als het niet te onrustig is Israel. Maar wat er ook gebeurt mijn eindbestemming is Dahab.

Afgelopen zondag om 07.40 u vanaf Schiphol vertrokken richting Quito met tussenstop in Madrid. S'avonds om 17.35u locale tijd in Quito geland. Alwaar opgehaald door een medewerker van de talenschool die mij bij mijn gastgezin gebracht heeft waar ik deze week verblijf.

De vluchten en alles eromheen, ik heb er nu al enorm van genoten. Aircraft van Iberia is mega, heb ontzettend veel geslapen tijdens het vliegen echt zalig.

De komende 3 weken heb ik een gevarieerd programma, Spaanse taal in Quito, dan een week voor een Trip naar de Jungle met Spaanse les met vervolgens een week naar de kust met ook Spaanse les.

Gistermorgen door Martha (moeder van het gastgezin) naar school gebracht en s'middags zelf de weg terug gevonden.

Voor nu spring ik snel in m'n schoenen om 20 min. naar school te lopen.

Chao xxx Marion

Reacties

Reacties

Marlein

Oh meis, ik zeg: genieten, genieten & nog eens genieten! Xx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active